Lilamor77 Oğlum 2 ay 2 günlük babası kullanalım diyo ben biraz tedirginim acaba bi sıkıntı olurmu yoksa biraz daha büyüdükten sonramı kullanılır
Umutegem Lilamor77 3.5 aylikken mullanmaya basladm bwn . Yeni dogan aparatli alirsaniz hemene kullanabilitsiniz
Merve-HanifeDuru 5 aylıktan sonra pek kullanışlı olmuyor malum bebişler kilo almış oluyor bu sefer taşımak sıkıntı oluyor hevesiniz varsa bence kullanın
Lilamor77 Merve-HanifeDuru kucağa alıştı çok bıraktığım gibi ağlıyor bende kanguru almıştım unutmuşum aldığımı şimdi çıkardım taktım çok rahat böyle gayetde mutlu ağlamıyor hiç acaba dedim beli felan bi sıkıntı olurmu diye sorayım dedim hiç bir bilgim yokta kanguru hakkında teşekkür ederim
Merve-HanifeDuru Rica ederim kalbinize daha yakın olduğu için mutlu hisseder kendini bebeğiniz ☺️Lilamor77