Almirayildiz Kızlar merhaba kızımın yüzünde isilek olmustu o gecti ama şimdi sanki boyle soguk yakar da kahvem si bir renk alırya öyle oldu hangi böşüme götürmeliyim cildiye mi cocuk doktorunamı
Mavibattaniye Almirayildiz bence de çocuk doktoruna götürün zaten kendi yanitlayamayacagi bir durum söz konusu olursa kendi yonlendirir
mikelenjelo35 Almirayildiz çocuk doktoruna götürüyorsun o gerek görürse kayıt açıyor başka bölüme öyle randevu alabiliyorsun .