Herkese iyi akşamlar. Kızım 19 aylık kakası herzaman beze yayılmış şekilde oluyor. İshal gibi çok sulu değil de beze yayılır şekilde. Doktor kontrolümüzde sorucam dr a ama sizlerde nasıl merak ettim hani afedersiniz büyük insan gibi katı şekilli mi oluyor bezde yoksa yayılmış şekilde mi?