Annee27 Henuz 1 gunluk anneyim gaz sancisindan duramiyorum acaba gaz sancisi icin neler yaptiniz yardimci olabilir misiniz?
TutuKelesh Annee27 3 ay oldu sezeyan olalı hala gazım var. Ki ben normalde gazı olan biri değilim, hamilelikte hiç gaz sancısı çekmedim. Gel gör ki, 3 aydır gazlıyım yaa
Asilinnnannesi Annee27 bana doktorum dupalac şurup yazmıştı canım emzirirken sıkıntı olmuyo hem büyük tuvaletini hem de gazını çıkartman kolaylaşıyo
Prens_annesi170620 Annee27 gerçi bende kabızlık yaşamıştım o zaman vermişti doktorunuzla görüşün gaz çok zor rahatsız eder sizi ya
Cicismoms Annee27 hareket etmeye çalışın yürümeye falan ben anason çayı içiyodum 10 dakikaya kalmadan odada kimse kalıyordu pırtımdan😁😁😁😁
Annee27 Cicismoms ayy nerdeee ben oturunca geliyor ama cikaramiyorum. Ayakta geziyorum ciksin diye bu defa da gelmiuor kafayi yicem bebegi emziremiyorum bile sancidan 😓
Bezelyeveannesi Annee27 ben cok cektim dogum sancisi kadar vardi kimyonlu su icmistim birde masaj yapabilcek varsa yapsim esim sirtima masaj yapmisti
Tubasubasi Annee27 yediklerinize içtiklerinize dikkat etmenizi öneririm. Yürüyüş yapın,bol su tüketin.ayakları biraz yukarı dikin ve öyle kalın.çok geçmiş olsun 🙋🏻♀️
Deletedmom348 Annee27 Canım kuru kayısıyı bir su bardağına ısla. Beklesin. Sonra o suyu iç önce. Ardından suyun içindeki kayısıları ye. Bol su ardından. Bir faydasını görmezsen nöbetçi eczaneden duphalac şurup alsın eşin iç canım. O kesin çözüm