Mrvebyds Ebrareylulll normal kuzum bunlar sen canını sıkma benimde bebeğim her emdikten sonra kusuyor bazen fışkırtarak bazen de az az . Onların yemek borusu daha gelişmediği için böyle oluyor . 4. Aydan sonra azalır insallah ☺️
yerlersenietipuf Ebrareylulll sen içini ferah tut kusması cok normal bisey bol bol emzir eger ki cok rahatsız oluyorsan doktora danıs ama dediğim gibi kusması gayet normal 🌸