esra1106 mkuru79 benim bebeğim 2 aylık hala öyle doktor reflüsü yok dedi ama her emmeden sonra kusuyor 🤦🏻♀️ Gazını çıkarmadan yatırmamak gerekiyor o yüzdende kusabiliyorlarmış mesela benimki fazla emiyo farkındayım ama bırakmıyor memeyi sonrada kusuyor