Angelmom ben rezene içtim bebeğim ıkınırken mos mor oldu korktum yediğimde içtiğimde bir farklılık yoktu. sonra rezene içtiğim aklıma geldi günde 2 bardak. bıraktım bebeğim normale döndü.. evet çok müdahale etmemek gerek bırak her şeyi zamanla kendisi öğrensin. sağlık ocağındaki ebemizde içme. o ıkınmayı gaz çıkarmayı öğrenecek işini kolaylaştırma dedi. şimdi bir sıkıntımız yok şükür zorlanıyor ama bazen ıkınırken hareket yaptırıyorum bol masaj bazen duş iyi geliyor.. kendi kendine hallediyor.
rezene herkeste işe yaradı bende yaramadı üzüldüm