Bnhr Kızlar, bebeğim sarılık değeri 20nin üzerinde. 1 gece ışın alacak. Böyle bi durumu yaşayıp ertesi gün duzelen annemiz var mı? Çok üzülüyorum. Yanina da almadılar yavrumun, yenidoğan yoğun bakımında yatıyor şuan. Lütfen dua edin 🙏
Powermoms Bnhr benim bebeğim de 20 idi 1 gece yatti isin tedavisi gordum ama ben yanindaydim. 2 saatde bir sutumu sagip verdim sonrasa mama verdim sabah kdr bu sekilde devam etti . Sabah 12 kadar dusunce taburcu olduk
Prens_annesi170620 Bnhr inşallah bir an önce düzene girer değerleri . Korkmayın her bebek sarılık oluyor endişe etmeyin iyi düşünün korkacak birşey yok bol bol emzir mama takviyesi yap gerektiği yerde iyi düşünün iyi olsun 😘
Zeyzeyuuuu Bnhr ay benim kızımın da 21 cıktı iki gece kaldı düzeldi çok üzülüp çok çok ağlamıştım ama çok şükür iyi oldu evimize geldik Işın tedavisi almasa çok zor olur uyandırmasın emmez mama içmez sarılışı geçmez kötü sonuçlar alırsın . Korkmana gerek yok Işın tedavisi alsın iyi olup evine döneceksiniz korkma sakın annecim ❤️❤️5 günlüktü yattıgımızda suan 7 aylık çok şükür 🥰😘😅
Sena0406 Bnhr biz 3 günlükken 24 dereceyle yattık iki Işın altında bir de serumla yattık ertesi gün 13e düştü çıktık ışığın altından çok çıkarmamaya çalış uzun süre dışarda tutma ben sağıp sağıp doymuş bile olsa kussa bile kaşıkla verdim sütümü çok faydası olmuş
glslnn Bnhr bebeğim 7 günlüktü değeri 17.3 tü 6 saat fototerapi aldık ama hasta odasında beraberdik. 6 saat sonunda bile değeri azalmıştı belliydi renginden. Doktor değer tekrar yükselebilir ama artık risk olacak kadar yükselmez demişti öyle de oldu. 1.5 ay sonunda gözündeki sarılığı da atarak tamamen kurtulduk şükür. Çok ağladım sizi çok iyi anlıyorum ama gerçekten daha büyük sıkıntılarımız olmasın yeter ki bu hemen geçiyor 🙏🏼🙏🏼
damlamirhat Bnhr benim 19du 12 saat yattı o grce sütümü sağıp götürdüm bence bunun etkiside var insalalh seninde hemen duzelir canim 🤲❤️
Z19e Üzülmeyin tedavi için şart maalesef yatsın iyilesşin bebeğiniz, bizimde 15 di bı gece kaldık bende yanındaydım, ertesi gün 6lara kadar düştü çıktık sonra. Bol bol emzirdim sonrasında şimdi iyiyiz çok şükür Allah a
Annesibebesi Bnhr Geçmiş olsun canım. Hiç korkma telaş yapma ki Sütün etkilenmesin.Bizde 5 gün kaldık çıktık.iyilesiyorlar merak etme
Mrscan Bnhr bizim 19 çıkmıştı doktor yatış verdi ama eşim yatırmadı eve geldik 45 dk bir emzirmeye çalıştım ışıkta uyuttum her gün banyo yaptık. Geçti 10 güne. Sarılıkta bol bol emzirdin ki sarılığa neden olan billurimin maddesi idrarla atılsın.
Mkelebek Bnhr gecmis olsun umarim en kisa zamanda kavisursunuz. Benim oglum 18le isin aldi tam 1 gun kaldi yogun bakimda. Cift isik verdiklerini soylemislerdi. Cok zor ayri kalmak bilirim. Eve gelip battaniyelerini koklamistim