Minakanne anladım. Ateşi çıkar normaldir. Siz limon damlatın topuklarına ara ara ve çörek otu yağı damlatın masaj yapın ateş düşürücü etkisi var özellikle limonun bence hemen ilaçlara sarılmayın. Aşırı yüksek değilse ateşi müdahale etmeyin takipte olun sürekli. Ben bebeğimin ateşini bu şekilde düşürüyorum. Eğer 39 u geçerse ılık duş sonra hafif soğuk suyla duş aldırıp düşürüyorum. Olmazsa sirke ile de düşünebilirsiniz