zaynebimmm kizlar bebegim. bugun cok emdi zaten surekli memede durur ve az once emdi gazini cikartirken baya baya kustu benim ustum onun ustu maf oldu neden olur ya fazlaligi desem bu kadar fazlalikmi olur ya
Busrajj zaynebimmm olur tabi canım her zaman bir olmaz bazen sırf anneye yakın olmak için bile emmek ister bebek e bahaneler çoğalınca süt te fazla kaçar bence o yüzdendir endişelenme ama sürekli devam ederse ve fışkırma şeklinde tazyikli olursa sanırım o başka şeyin belirtisi reflu falan gibi. Sen takip et bakalim nasıl ilerliyor.
zaynebimmm Busrajj fiskirma seklinde olmdi canim normal bi. kusmaydi hem boyle peynir kesigi hemde su seklinde karisikti
Kirazanne zaynebimmm benim oğlum da peynir kesiği gibi çökelek gibi kusmuştu doktor kontrolümüzde, doktor böyle kusması iyi bişey demekki sütün yağlı kısmını da emiyor demişti. Onun dışında da içtiği fazlayı atıyordur ama yine de takip edin siz
zaynebimmm Kirazanne bizimki birde surekli memede yani yarim saatte 1 emio 1 saatte bi emio galiba fazla geliyor artik simdi 2 saatte 1 emzirdim simdi uyutuyorum yine biraz emzirdim simdilik. bi skinti yok. gibi duruyor
Ayka06 Balgam atmıştır benim kızımda 41 günlük 3 günde bir öyle kusması oluyo muhtemelen ya fazlalığı atıyo yda gaz sıkışmasından dolayı o kdr kusuyo bi şekilde büyüyo korkmayın allh kötü dertler vermesin