Hepinize tesekkurler o kadar güzel şeyler yazdığınız için❤ bende 2 hafta sonra yanlız kalıcam. Suan bana yardimci olan oluyor fakat yanlız kalcagim zamanları düşünüp ağliyorum. Mideme vuruyor üzüntüm yemek zor yiyorum. Ve sezeryan oldumm. Her seyi dusunup duruyorumm. Uykusuz ve cok yorgunum sürekli uyuyor zaten suan. Cabucak gcsin bu durumm kafayi yemek uzereyimm.