Kızlar Allah nasip ederse ekimde doğacak bebeğim için yenidoğan bir onlu takım bir üçlü takım üç tane de beşli takım aldım, 0 3 aylık 10 tulum ve 8-9 tane zıbın aldım. Bunlar çok mu acaba, kusar arkasına geçer gibi düşüncelerle 10 tulum aldım acaba iade mi etmeliyim yani 3-6 yla mı değiştirmeliyim. Kafam karıştı hemen büyüyor diyorlar ama sonuçta bu çocuk büyüse de giyecek diye düşünüyorum