Tugcakkaya Kızım 8 ayına girdi 2 gün önce normalde aptamil 2 kullanıyorum ama eşim yanlışlıkla 3 almış bende bakmadan ağzını açmış oldum verilir mi sizce 3 numara? 9-12 ay yaziyo üstünde ama bilemedim bi zararı olur mu acaba ?