ben yaklasik 2 -3 ay kullandim kan ilacink, bestiron veriyordum. icirmek iskenceydi sonra biraktik. 9. ay kontrolunde kan sayimi yapildi butun degerleri normal cikti kizimin demir eksikligi cikmadi. doktorumuz da o zaman kullanmaniza gerek yok normal degerleri dedi… esasen once bebekte eksiklik var mi ona gore verilse daha iyi , bilmiyorum