Ben bir ayda 2 kez oldum. Normal elektrikli sağma makinem var onunla sağdım. Ama hastaneye gitmeden ikiside geçmemişti. En son gittiğimde doktor memenin başımda ucuna doğru bastırarak sağdı süt fışkırdı. Elektriklide olsa bazı kanalları çekmeye gücü yetmez makinenin dedi. Geçen yine mastit olacak gibi oldum ateş başladı duşa girip doktorun sağdığı gibi bastıra bastıra sağdım saat başı lavaboya gidip sağdım. Arada makinede sağdım bol emzirdim akşama hemen bitti rahatladım.