Alparslan-mom Peki Ben 1 yılda 7 kez yaşadım. En sonuncusu dün oldu ve sadece 1 gogsum oluyordu bu k3z diğer gogsum oldu ekstradan yaptigim şey dus alıp o gogsumun olduğu tarafa uyumuş olmak. Dün saatlerce ağladığımı biliyorum 1 yaş oldu neden neden diye. Gecede emzirmiyorum belli bir süredir uyanmıyor bebegim. Gece ucuna lokum üstüne de lahana koydum uyudum 4 saat sonra uyanınca ikisinide yeniledim. Sabah uyandigimda sanki yumru yoktu. diğer gogsum asiridolmustu onu emdi kızım 7 de ve tikaligogsumdeb süt akmaya başladı. Sıcak torba koydum saat 9 da uyanınca tıkalı olanı verdim biraz emdi bıraktı sagim denedimcikmadi. Sonra saat ibi tekrar denedim şimdi düzeldi şükür dün duşa da girdim masaj falan ben artık bırakmayı düşünüyorum ama kıyamıyorum bırakmaktan da ayrıca korkuyorum zaten