Yersu Emzirirken öksüren ve grip olan varmı? Neler yaptınız bebeğe geçmemsi için nasıl iyileştiniz ? 😕
Deletedmom58 Yersu ben olmuştum lohusalık zamanımda maske takıp emzirmiştim nefesimle temas ettirmedim hiç her kucağıma alışta maske taktım
Deletedmom58 Yersu hayır emzirdiğim için hiç bir şey kullanmadım kendiliğinden geçirdim çay olarakta ılık rezene tükettim sıcak çikolata içtim