dertlikerkenez Busraa_2 bebeğim 6 aylık olmak üzere . Doktorumuz her seferinde kontrol ediyor. Doğuştan olmasa bile 1,5 yaşına kadar kalça cıkıklıgı riski devam ediyormuş
Busraa_2 Aybarss_Mom geç kalmışsın felan dediler mi bende 2 aylıkta doktor yönünden sıkıntılıyız o yüzden
Aybarss_Mom Busraa_2 yok canım ortopedi doktoruna götürdüm zaten aile hekimimiz de 2 aylıkken 1 ay içinde götürün demişti
Prensinannesii06 Busraa_2 bize doktorumuz 2 aylıkken bakılması daha iyi bacaklarını 1 aylıkken düz tutamıyorlar ya daha ondan açıklamıştı güzelce ama biz yaptıramadık 2 aylıkken başka bir hastalıktan kaldı şükür bir sorun yok ama muhakkak yaptırın
Deletedmom7 Hangi bölümden randevu alıyoruz bende götürmedim iki aylık bugün sağlık ocağından aradılar 3 ay dolmadan götürün erken teşhis için dedi
Prenses-annesi1 Busraa_2 45le 60 gün içinde yaptırın dedi doktorumuz ama ben 2 buçuk aylıktı götürdüm pandemiden dolayı korka korka 😣