Esragrnn bizimde öksürük hafif burun akıntısı vardı öksürük şurubu için prospan kullandık iyi geldi çok azalmıştı kontrol için götürdüm bronşite çevirmiş şimdi evde hava veriyoruz bizde.herkeste var sanırım salgın şu aralar.inşallah hemen iyileşirler