Benim bebeğim grip olduğunda doktorum bol bol burnunu Çek izotonik suyla demişti minik olduğu içinde her hangi bir ilaç vermemişti ek olarak 1 kaşık ıhlamur içirmiştim ama onu doktor dememişti birde yatağının basına içimde karanfil batırılmış soğan koymuştum evi bol bol havalandırıp ateşini kontrol etmiştim sürekli allh şifa versin inşalah geçer