aLmisMomSs Merhaba hanımlar bestlak damla kullanan anneler var mı? Faydasını gördünüz mü? Birde nasıl kullandınız 3 defa 20 damla diyor direkt mi tükettiniz yoksa suya falan katarak mı
masalsii aLmisMomSs yazıldığı gibi su ile tükettim tek bir şişe kullandım ilk dogum yaptıgımda sütüm azdı günden güne çoğaldı o damlanın etkisiyle
Giraysmom20 aLmisMomSs ben çok faydasını gördüm her gün günde üç kere her içmede 1 su bardağı suyun içine 20 damla damlatmıştım
berkana aLmisMomSs canım ben bestlak humana çay hurma incir helva badem herşeyden yiyorum. Ama en çok faydayı sudan gördüm. Kesinlikle her emzirmeden önce ve sonra su iç. Bak göğüslerin nasıl dolu dolu oluyo
aLmisMomSs Ummhnsmt sabah öğle akşam olarak o zaman di mi bir bardak suya hemen başlayayım ben sütüm azalmış gibi hissediyorum
aLmisMomSs masalsii bizim 2 ay oldu ama göğüslerim yumuşacık oldu. Sanki doymuyor yumuşak göğüs iyidir diyorlar ama sanki aç gibi geliyor
masalsii aLmisMomSs yok canım gögüsler terbiye olunca her zaman aynı sertlik olmazmış benimde öyle oluyor zaten aç olsa ağlar emin ol aç oldukları zaman net bir şekilde “nee” diye ağladıgını duyabilirsin dikkatli dinle 🥰
aLmisMomSs masalsii aaa kesinlikle dinleyeceğim. Ben kendimi çok acemi hissediyorum ağlıyor ama bilemiyorum
aLmisMomSs Peki damlayı bıraktığınızda sütte azalma ya da bebeğim iştahında bir sıkıntı oldu mu? Giraysmom20 masalsii Ummhnsmt
masalsii aLmisMomSs bende bir doktordan dinlemiştim aglama seslerine göre ne demek istedikleri inga yada nee diye seslenmeleri acıkma icinmiş 🥰
berkana aLmisMomSs ben de öyle düşünerek 1 öğün mama verdim. Eşim illa ver ac kalmasın dedi. Ablamın 1 yaşında kızı var ona sordum. O da artık çektikçe gelecek ilk başlardaki gibi dolu dolu olmayabilir dedi. Ama ben suyu çoğalttım ve mama vermiyorum. Göğüslerim doluyo