Bu forumla pek ilgisi yok ama dün gece yaşadığım hadiseyi sizinle paylaşmak istedim.. hayat arkadaşım eşim neredeyse ölüyodu.. zehirlenmiş aniden fenalaştı ateşi yükseldi elleri parmakları yamuldu bi yandan oğlum ağlıyo bi yandan ağlıyorum bi yandan eşimle ilgileniyorum öyle kötüydü ki o da o kadar kötü olmasına rağmen bana sarılıyo ağlama iyim diyo o anda bile beni düşünüyor sonra bi ara şuuru gitti gibi oldu gözleri kaydı sayıklamaya başladı ambulansı aradım tabi o ara kaç kez ambulansı aramaya çalıştım engel oldu sonunda aradım geldiler hastaneye kaldırdılar ben gidemedim tabi bebekten dolayı kayınvalidemleri aradım yanına gittiler neyse daha fazla uzatmıyım sözüm ona birbirinizi hiç bişey için kırmayın hiç bişeyi kafanıza takıp üzülmeyin hayat öyle boş ki gece Allah korusun eşime bişey olsaydı ben şu an oğlumla bi başıma kalıcaktım Allah bi daha bizi kimseyi böyle bişeyle sınamasın