aybukemom Kızlar dişlerim çok kötü dolgularım düştü düşecek emzirirken dil tedavisi oluyormu yaptıran varmı
yigitalpinannesiii aybukemom Ben yaptırdım Canım diş doktoruna emzirdiğini söyle ona göre ilaç uyguluyorlar sana bir de ağrı kesici olarak dekstay kullan ben emzirirken içtim 5 dakikada Ağrı’ya alıyordu tavsiye ederim
Defnemm22 aybukemom ben diş hekimi asistanıyım hamileyken bile tedavi olabiliyorsunuz hiç sorun yok ona göre işlem yapılıyor zaten
Fatmako aybukemom yaptırabilirsin ben daha geçen ay yaptırdım birkaç ay önce diş çektirdim hiçbir şey olmadı
Hotic aybukemom şu zamanda işlem yapıyolar mı bilmiyorum ama emzirmek engel değilmiş ☺️ Geçmiş olsun ☺️
aybukemom Fatmako ben yapılmıyor sanıyordum ya . Çektirdiğin dişin yerine yenisi yapıldımı bide diş hastanesine mi gidiyorsun yoksa özele mi
Fatmako aybukemom özele gidiyorum diş hastanesi ramazandan önce gittim bayramdan sonra başlayacak işlemler dedi bayramdan sonra gittim yapmıyoruz dedi ben de özele gittim yaklaşık 2 ay önce. Yoksa dişimi kaybedecektim sürekli antibiyotik yazıp yolladılar
aybukemom Fatmako anladım bnmkinin ağrısı kulağıma boğazıma başıma vuruyor artık özelde kime gidiyorsun diş hastaneai taa haftaya cumaya randevu verdi onu bekleyemem ya
Fatmako aybukemom dora klinik Mehmet Fatih sanırım doktorun adı yada Mehmet Akif tam hatırlayamadım 🙄