Mrvylmz123 Bebeğimin kafa ölçümü yüksek çıktı beyin cerrahına götürün dendi aynı şekilde başından geçen oldu mu
Erencinarinannesi Mrvylmz123 kaç aylık bizimde hep önden gitti ama bıngıldak kapanmadı hala da büyük biz gittik genetik dediler hiç bişe çıkmadı
Mrvylmz123 Mrvylmz123 bıngıldağı kapandı ama yüksek dedi bugün doktor tekrardan ölçüm yaptırıp ona göre hastaneye götüreceğim babasının dayılarının falan da hep kafası büyük bende ırsi olabilir diye düşünüyordum
Erencinarinannesi Mrvylmz123 bence moralinizi bozmayın ırsi olabilir biz kafadan ultrason bile çekildik çok şükür hiç bişe çıkmadı
ZeynepEceninAnnesii Mrvylmz123 kaç cm çıktı ? Genetik olabilir bence sıkıntı etmeyin Rabbim dert vermesin evlatlarımıza 🙏🏻
Mrvylmz123 ZeynepEceninAnnesii inşallah genektiktir zaten bir problem görmediğini söyledi muayene edince ama yine de ceraaha götürün dedi tedirgin oldum haliyle