Aysema93 Merhaba anneler, 31 gün önce sezeryan ile doğum yaptım fakat dikişlerin üst tarafında biraz şişlik kaldı. Doktor kontrol için de çağırmadı sizde durumlar nasıl?
Merve-HanifeDuru Kaşıntı kızarıklık ve dikişlerde yeşil bir akıntı yoksa endişe etmeyin sağlıklı günler 🖐🏻
Aysema93 TalentedMom doktor da kontrol için çağırmayınca tedirgin oldum doğrusu ama şimdi rahatladım teşekkür ederim çok saol