Hilalll000 Merhaba kızlar bu ay bebeğim 200 gram almisti bide doktor idrar testi yapalım dedi enfeksiyon cikti antibiotik yazdı yasayan varmi acaba kesildmi ? Doktor her ay düzenli yapariz test dedi kültürde aldi simdi daha detaylı incelenmesi icin
Synmannesi Hilalll000 canım 43 günlük Kızım dün test yapıldı ileri derece çıktı antibiyotik verdi zimaks 100 verdi sabah akşam onu kullanıyoruz ins geçer haftaya tekrar test olucak geçmiş mi diye ins geçer senin benim bütün yavrularımızın Allahım nasıl ağladı dün
Blackwoman Hilalll000 Benim kızımda 4.5 aylık dün çıktı ondada. Büyük ihtimalle genetik dedi. Benimde bebekligimden beri hiç geçmedi hâlâ devam ediyor. Umarım devam etmez. Cefaks antibiyotik verdi 10 gün sonra tekrar tahlil alınacak😔
Hilalll000 Synmannesi baya küçükmüş cnm nedenini söyledimi peki. Suprax verildi bizede yüksek cıkmadı allahtan cık 24 saatte 1 cay kasıgı veriyorum bende
Blackwoman Hilalll000 500 gr aldi bu ay azdı. Ama doktorumuz genel olarak kilosu yerinde olduğu için sorun yapmadı