Arkadaşlar bebeğim 2 aylık ve 2 aydır göğüs ucum yara tam geçti diyorm ertesi gün tekrar oluyor.Kantaron yağı, tahin yağı, sogan suyu, krem denedim ama hep aynı bu sefer daha kotu yara oldu.Bu nasıl geçecek ne yapmam lazım başına gelen varmi? Bu durumdan nasıl kurtuldunuz?O kadar yara ki emzirmek bile istemiyorum.Birde ikinci çocuğum ama ilk kez başıma böyle birşey geliyor ilk kez böyle kötü yara oldu.🤦🏻♀️