Merhabalar sevgili anne arkadaslarım 🙏
43 gün önce sezeryan ile doğum yaptım ilk haftadan itibaren kanamalarım kesilmişti akıntı şeklinde geliyordu. Hatta 40ımız çıkınca doktora da gittim kontrole herşeyin yolunda olduğunu söylemisti. Fakat şuan bebeğimi uyuturken farkettim hafif ten renginde bir pıhtı ve bildiğiniz kanama olmus. Sizce normal mi basına gelen var mı napsam bilemedim 🙄