Edanurdg benim çocuklar küçük olduğu için pahalı telefon almak istemedim çünkü alıp yere atıyorlar önceki telefonm Samsung note 5 di oğlum yere ata ata ekranını bozdu yine aynısı olur diye Vestel almıştım ama çok memnun kaldım çift kameralı foto çekimi çok güzel şarj süresi uzun Samsun’dan iyi diyebilirim