Yusufunannesiiiiii Merhabalar kızlar Bebeğimin poposunun üzerinde delik var. Sacral gamze olarak geçiyormuş ismi. Yarın ultrason çekineceğiz. Bu ne demek oluyor sizlerin de bebeğinde olan var mı? Çok korkuyorum kötü birşey mi 😔😔
Asilinnnannesi Yusufunannesiiiiii kız kardeşimde de var iğne deliği gibi kuyruk sokumunda. Annemler önemseyip doktora bile götürmemiş o zamanlar. Bi sıkıntı olmadı çok şükür öyle duruyo
As1ioz Yusufunannesiiiiii bendede var sacral gamze ama delik olanı degil içeriye çökük seklinde benm annemin haberi bile yok ergenlikde ben anladım 🤣🤣🤣
Merve-HanifeDuru Benimde var belimde ve kızımında var 2 tane belinde bir problem yaşamadım ben lakin bilemedim 🙄