Sevgili annişler, hepimizin ortak sorunudur sanırım uyku problemi. 8.5 aylık oğlum. 4. Aya kadar 9 da beşiğine koyardık kendi kendine uyurdu. Sonra büyüme atakları geldi uyuyamadı, salladık. Düzene girdi, tekrar büyüme atağı geldi. Şimdi ayakta sallıyorum ya da emzirerek uyutuyorum. 9 da uyuyor genellikle, ama çok zor oluyor bizim için. Bir de 45 dk da bir uyanıyor. Gündüz 2 uyku var, en geç akşam 5 te 2. Uyku bitiyor. Akşam 8:30- 9:00 yatışımız.Uyku eğitimi veren ya da şöyle düzene koyduk diyen anneler neler önerirsiniz???