Menekseee Anneler bebegim 5 aylik verem asisi yerinde nohut buyuklugunde morarma ve sislik olustu ebeye sordum normal dedi bide tecrubeli annelerden bilgi almak istedim doktora goturmem gerekirmi?
ObirAnnnee Menekseee verem aşısı yerinde aylar sonra morarma, şişme, akıntı, kızarıklık olur normal bu merak etmeyin
Minik_fasulyem27 Menekseee evet cnm normal geçen eşim bnden habersiz övelemiş aşısını oda daha beter şişmişti 6 aylık oldu küçüldü ama hala var yine de kafama çok takıldı senin gibi doktorumuza sordum oda normal demişti aşının turtugunun belirtisi oluyor cnm