Hangı doktora gotrsem 6.doktor sdce gaz deyıp damla verıp yolluyo butun damları kullandım resene kımyon bıle verdım cocukta bı gram rahatlama yok yalvarırım ya nolur benım gbı olan ne care buldu aglama krızlerıne gırıyo bı saat susmadan agladıgı oluyo :( nolursunuz yalvarrm bana akıl verın gıdıcek ozel doktor kalmadı bursada artk :( napcagımı sasrdm uyuması zor uyandgnda da bır kere bıle susmuyo soyle etrafa bakaym yok hep aglıyo :( napıcam artk onun ağlamasından psıkolojım bozuldu :( annem calısıyo kayınvalıdem de bı zaman kaldılr yanmda sımdı tek kalcm eşim calısıyo elde sallayarak azda olsa duruyo uyuyo nolursunuz bana. Bı akıl verın