Seyyahyol benim hamilelikten önce çalıştığım yerde bi abla oldu corona bebeğini emzirmiyodu ama bebege de geçmiş sadece bebeklerde kendi kendine atlatacagini duydum ben bi arkadaşım öyle dedi bana ama annesinden ayirmamislar allah korusun allahım kimseye göstermesin inşallah özellikle de bebeklere 🙏