Gzdklc
Canım benim kızımda 7 aylık 6 ay kontrolünde 6800 idi. Onun öncesi de aylık kilo alımı 600 400 falan hep o civardaydı hatta geçen ay 150 gr almıştı sadece. benim kızımda 3500 ile doğdu. İnan çok dert ediyordum niye kilo almıyor diye. İyi baktığıma da eminim. Ama şükürler olsun ki kızım sağlıklı doktor ve ebe kilolu çocuk sağlıklı çocuk değildir ve kızın çok hareketli boyu da iyi dediler. Şimdi çok dert etmiyorum kendimize yapıyoruz inan şükretmek lazım;)