Blackcloud petek-badee Bağırsakları vs. çok hassas bebeklerin, 6. Aydan önce başlamayın lütfen. Nedir bu ek gıdaya erken başlama merakı anlamıyorum, şimdide bu çıktı.💁♀️ Ayrıca çevrenizdeki insanların ağzına göre mi hareket ediyorsunuz?
petek-badee SinemTvl yok daha erken evet ona kaanat getirdim artk. 6 yı beklerim ben. Teşekkür ederim 🙏
petek-badee frambuazliturti bazı doktorlar 4 dio bazıları 6. En iyisi riske atmamak tabi. Teşekkür ederim canım