Cigdemveminik Kılar damlayı ekmeğe felan damlatarakmı kullnıyorsunz birde gğnde ğç kez 20şer damla diyor öylemi yapıyorsunuz
Mom14 Cigdemveminik sabah akşam 20 damla kaşıkla içiyordum tadı cok güzel o yüzden bişeyin içine damlatmadım
Zeynebsareninannesi Kilosuna göre vwriyorum ben 8 kilo ise 8 damla nırmal çay kaşığı ile veriyorum doktor bu şekilde vermemi söyledi
Mom299 Mom14 sey sorması ayıp bu damla,eczanelerde var dimi yada ebebekte civilde filan varmı tam bilmiyorumda nerelerde oldugunu eczaneden mi temin ediliyor merak ettim 🙈🙈🙈