Kizlar bebeğim 3. Ayini bitirdi dogdugundan beri sagdm verdm cunku benim mememi hic bi sekilde tutmadi snra bebelac verdim gaz yaptı cok snra aptamil aldm ama smdi 1 gun gdiyor 250 gram kiradaym zor oluyor ne vereblirim bebegime aptamilin kaşık mamalari varmis bana ver brsey olmaz diyolar ama ustunde 4. Aydan itibaren diyor ne yapmaliyim