Arkadaşlar merhaba.
benim kızım 14 aylık evdeyken sıkılsa meme emmek istiyor, istemediği olmayınca emmek istiyor vs yani memeye çok düşkün. Ben şimdi işe başlayacağım Babaannesi bakacak. Ancak biberon da tutmuyor Sağlık ocağında hemşireye sordum akşamları emzirirsin dedi ancak ben biraz gerginim. Bu durumu yaşayan var mı nasıl baş ettiniz??