Merhaba anneler bebeğim iki gün önce 4 aylık oldu sezaryanla doğum oldum dört aydır iki gögsümün arası biraz altı ağrı sancı var iki büklüm geziyorum sürekli olmuyor ama bi başladımı bir hafta sürüyor ne yesem istifar ediyorum doğumdan sonra oldu geçen ay doktora gittik bir ay sonra ultrson verdi ama o ara geçti gibi oldu şimdi iki gündür tekrar başladı ultrsonda geçti sizde de olmuş muydu yada bilen varmı dört aydır gitmedim bi geçen ay gittim hep geçer geçer diye gitmedim