Gamze77 Arada mama veren anneler üzerinde 1 ay saklanmalı ibaresi varya 1 ayı geçince bitmediğinde çöpe mi atıyosunuz oda sıcaklığında ne zararı olur ki kapalı olduğu sürece mantıksal açıklama yaparmısınız
Zeynepeymen Gamze77 eger actıysanız mamayı dört hafta ıcınde tuketılmesi gerek dort haftadn sonra malesef cope.
Gmzakn Gamze77 valla canım bende hipp aldım 3 haftada 4-5 ölçek tek verdim sonrası çöp oldu 😅 üzerinde kaç hafta yazıyorsa ona göre hareket edin hippin 3 haftaydı attm sonra