Ssssraa sabah altıda kalkıyor benimki. 6.30 a kadar kahvaltı tabağı hazırlıyorum
salatalık,domates,zeytin,peynir,yumurta,tahinpekmez,tost falan gibi, yemesi 7 yi buluyor.
8.30da tekrar acıkıyor ev yapımı galeta,biskuvi,kraker,kek gibi şeyler veriyorum eline ve 9 da uyuyor.
10.30-11 gibi uyandığında et öğünü başlıyor işte haşlamalı türlü,köfte ve sebze kavurması, kıymalı omlet va gibi yanında mutlaka cacık, salata falan oluyor. Öğlen birde meyve ve yoğurt saati oluyor.evde hangi meyve varsa yıkayıp veriyorum eline 2 su bardağı kadarda yoğurdu var. Onlarıda yeyip 2 de yatıyor saat 4 te kalkıyor.
yaz mevsimindeyiz malum uyanınca biraz ev yapımı dondurma yiyor. Ferahlıyor sonrasında saat 5 gibi akşam yemeğine ne yaptıysam onları yiyor mesela semizotu, mercimek çorba makarna ve cacık yapmıştım birazdan onları yiyecek. İki saat kadar oynuyor sonra akşam yedide babası geliyor aynı yemekleri birde yedide yiyor babayla oynayıp sekiz gibi yatıyor. Saat gece 11 de süt içmeye kalkıyor bazen yarım bazen bir su bardağı süt içip geri yatıyor artık sabaha kadarda uyanmıyor.
gün içinde işte gezerek yemeyi seviyor bazen bazı öğünlerini yemek istemeyip gezerek yediğide oluyor
yenile 13 aylık oldu.