Merhaba anneler oğluma dün 15.00 da aşılarını yaptırdık üçünü De yaptı doktorumuz ateş kontrolünü ne zamana kadar takiplemeliyim acaba ? Çok yükselmedi ama tabi yükselmeyi engellemek için ıslak pamukla alnını koltuk altlarını ellerini falan siliyorum sık sık . Yaptıran anneler deneyimlerinize ihtiyacım var