Aycanada Merhaba canım benim kızım da oluyor ama kızımın egzaması olduğu için ben locoderm kullanıyorum banyo yaptırdıktan sonra iyice kurulamak gerekiyor ıslak kaldığı zaman hemen kızarıklık ve pişik oluyor sudokrem kullan demişti Doktorum ama biz de işe yaramadı belki sizde yarar :)