Evet kizlar oğlum 2 yaşında uyurken memede uyuyordu gecede çok sık uyanıyordu tabii. İnternetten sabır taşı diye bişey duydum aktardan aldım ve denedim kokusunu aldığı an geri çekildi ve bibdaha istemedi. Uyku konusunda çok tedirgindim ama maşallah kucağıma aldığımds başını bana yasladı ve uyudu yavrum ilk defa memesiz uyudu ve gece 4 5 kere kalkan çocuk kesintisiz sabaha kadar uyudu maşallah diyorum çünkü kendi nazarim değecek diye korkuyorum 😆