Durum şöyle bebeğim daha yeni 9 ayına girdi çok zor bir doğumum oldu ve acilen sezaryene alınmıştım,ve hiiiiç çocuk düşünmüyordum 1 tane benim için yeterliydi.. Bir kaç gün önce 3 buçuk aylık hamile olduğumu öğrendim, daha sezaryenin yarası içten tam ilesmemis ve gittiğim doktor çok zor olacağı söyledi korkuyordum zaten daha fazla da korkuttu beni.. Aynı durumu yaşayan anne var mı, varsa nasıl geçmiş?? Yorumlarınızı bekliyorum lütfen🙏🏻🙏🏻🙏🏻