2erkekannesii Arkadaşlar süt arttıran çaylardan kullandığınız ve önerebileceğiniz markalar hangileri? Sütüm az değil ama biraz takviye olsun istiyorum…
Selinn22234 2erkekannesii bende haymana stil kullandım şuanda galactoga bitkisel damladan sipariş verdim bugün başlıycam kullanmaya inşllah iyi gelir
Powermoms 2erkekannesii rezene + bestlak sut arttırıcı Damla + hipp stell tea + anason çayı. Ben bunlarini iciyorum. Tabi hepsini ayni gun degil. 1 gun rezene ise diger gun anason cayi. Ama bestlak damla kullan mutlaka
zaynebimmm 2erkekannesii aktardan rezene aldim. ve icine kimyon katiyorum bide humana iciyorum ve karpuz yiyorum
2erkekannesii Selinn22234 önceki kullandığından memnun kalmadın mı. Bide reklamlarda bestlak damla var ama öneren olursa alayım dedim.
Selinn22234 2erkekannesii galactago yorumalrini bestlaktan daha iyi diye duydum ama kişiden kişiye degsiir bakalım deneyip gorucez
Bebek1634 Selinn22234 galactaco kullaniyorum cok memnunum. Ayni zamanla kimyonlu rezeneli cay karisimim var. Bir de humana da kullaniyorum
Rrabis12 zaynebimmm canım rezene çayını bende içiyorum kimyonda bebekdeli gaza iyi geliyo diye bilşyorum ikisini aynı anda nasıl demliyorsun anlarmısın birde kimyon baharat şeklinde mi
2erkekannesii Bestlak ile galactago arasında kaldım. Kızlar trendyoldan sipariş versem diyorum ama orijinal midir, sahte falan çıkmaz dimi. Siz nerden aldınız