Alyask Kızlar 6 aylık kızım sabah emzırmek ıcın yanıma aldım nasıl olduysa ıcım gecmıs oda dönmüş ve düştü 50 cm var yatak baya yüksek baza😭 o kadar da dıkkat ederım nasıl yaptım bu hatayı ınanamıyorum ıkı saat uyutmadım aşısı vardı sımdı de sağlık ocağında baktırdım bısey yok dedıler nolur bısey olmaz deyın çok üzgünüm 😭😭
Baynimir Alyask gecmis olsun uzulmeyin birsey olmaz insallah. Gozlemleyin surekli, kusma, dalginlik, tek noktaya bakma vs asiri uyku hali filan yoksa birseyi yoktur. Artik hareketlendikleri icin dusmeleri normal. Duse kalka buyuyecekler:)
Boncugum Alyask film falan çektiler mi çol geçmiş olsun bide sağlık ocağının dışında dr a gidin baksın içiniz daha rahat eder
[silindi] Alyask Öncelikle çok geçmiş olsun. Benim kızım da 5 aylıkken koltuktan düştü. Evde tektim hemen hastaneye götürdüm. Tetkikleri normal çıktı içim öyle rahat etti. Bence sizde bir hastaneye götürün hemen.
Zeynos Alyask Çok geçmiş olsun Şu an sizi öyle iyi anlıyorum ki ben de kızımı 2 saniyeliğine mutfağa gittim ve kanepenin üzerine koydum Geri dönecektim hemen 4 aylıkta o zaman Bir de kuzumun sesini duydum ve öyle birden koştum ki yerde ağlıyordu hemen hastaneye götürdüm Doktor işte gözlerine falan baktı Hani vücuduna baktı ağrıyan bir yeri var mı diye O da Allah'a şükür bir şey çıkmadı İnşallah sizinkinin de bir şey olmaz
AslhanDivarc Bence artık şu yatarak emzirme işine son verilmeli. Çok tehlikeli birşey Allah korumuş bebeğinizi geçmiş olsun
Alyask Baynimir ıns olmaz teşekkürler uyku halı dalma kusma fılan yok ama hep tedırgınım Çok sükür Allah korudu 😔😔
Alyask Zeynos ya gerçekten öyle vıcdan azabı cekıyorum kı sabah eşimle nasıl fırladık yataktan hala gelemezdim kendıme 🙏
Alyask AslhanDivarc aynen ya o kadar da dıkkat ederım gece de zaten uyumadım o yüzden ıcım gecmıs yoksa gece fılan emzırıp besıgıne koyardım
Zeynos Alyask Ben o kadar ağladım ki Doktor da dedi ki hanımefendi dedi sizin de çocuğunuzun hiçbir şey yok dedi hani siz kendinize dikkat edin dedi Siz çok fena Ben tansiyonu falan da düştü o anda kaç gün boyunca ağladığım var ya
Alyask [bilinmeyen] yok hıc bısey zaten hep takıp edıyorum sımdı ası oldu yıne çok ağladı yavrum sabahtan berı basına gelmeyen kalmadı bı de aşı yordu😔
Zeynos Alyask Ben de ilk başta annemlere Bir şey dememiştim Benim ailem biraz uzakta Hani duyup üzülürler diye O da annem o kadar ağladım ki sesinden belliydi Annem dedi Senin sesin niye kötü geliyor öyle deyince ben de dayanamadım Ağladım annem de tabi öğrendi çok zor ya Allah'ım sen kimseye evlat acısıyla sınamasın tırnaklarına iğne battığında canımız gidiyor Rabb'im öyle bir şey de verilirse sabır versin
Alyask Zeynos amin cnm gerçekten çok zor Allah’a bütün bebeklerı korusun ıns 🙏 ama gerçekten Çok kendımı suçluyorum benım yüzümden dıye eğer bısey olsaydı napardım 😔 Allahım evlatlarımızın ayağına taş degdırmesın tırnagı acısa kıyamıyoruz bı de böyle bısey olunca 😔😔
Zeynos Alyask Amin Amin İnşallah bize de büyük bir ders oldu artık yan etek bırakıp çıkarız ne de yatarak emzirir Ben zaten Yatarak emzirmiyorum da bundan sonra da tek bırakıp çıkmam bir yer herhalde