E_Nasiba Teonun_annesi başım çok agrıyo. Geceleri uyumuyorum. Bedenim uykusuzlukdan alerji verdi doktor söyledi. Benim kızım bugun 1ayını tamamladı
Deletedmom347 Ayyssggll biDede vardi beyaz benek bizimki ilerlemisti arti koku vardi akinti vardi boynundan
Ayyssggll Deletedmom347 bizimki beyaz benek şeklinde kaldı geçmiyorda ilerlemiyorda. Bende. Başka birşey olmasından korkuyorum gece sürülen bi kremi var sadece. Sanırım geçmesi de biraz uzun sürüyormuş 😒
E_Nasiba Teonun_annesi bende öyleyim kardeş. Migrenim kalkdı. İlaçda kullanamıyorum emzirdigim için başım fena agrıyo. Tam uyudu derken bende mutlu olub yerime uzanıyorum bi baktım aglamaga başladı 🥺 Allah hepimize kolaylık versin.
Deletedmom347 Ayyssggll evet canm bizimkide gece suruluyor ve beyaz venekler gecti ama bizim ilaclar baya iyi geldi sende bi doktora danis
Es234 Hilalse kuzum ben demistim rezene gercekten bayagi faydasi oluyor kimyonda iyi derler de rezene kadar etkisi olduğu soylenmiyor ama senin bebisin rahatlamisya en onemlisi o
Hilalse Es234 sürekli kullanmak istemiyorum baharat sonuçta rezeneyi bende denemek istiyorum en kısa zamanda temin edicem üst sınırı nedir kullanım dozunuzun?
Es234 Hilalse aynen canim rezene en dogali benimki cok gazlı degil arada sikisiyor haftada 1 flan veriyorum
Hazalliyyee04 Teonun_annesi aynı durumdayız beni anlattın sanki inan bende seninle aynıyım ne yapacağımı bilmiorum bebeğimin 2 gündür gaz sorunu var uyumuyor ağlıyor kimse yok tekim ve kafayğ yiyeceğim
Papatyasevdalisi Rrabis12 simdi benimkide oyle olmaya bssladi bile cok uyaniyo emiyo gece 3de yatiyorm kac gundr 😴