Papatyasevdalisi Es234 20 gunluk olduk 2 saatte bir emzirme yoruyo beni gundz degilde geceleri zor oluyo gunduzde ayakta uyuyorum 5 yasindada kizim var
Es234 Papatyasevdalisi allah kolaylik versin aynen valla geceleri zor oluyor hayirla buyusun yavrular
Es234 Teonun_annesi kuzum dogal rezene ler varya aktarcilarda satiliyor tohum rezene cezvenin icine 1 cay kasigi koy uzerine biraz su bir tasim kaynasin kapat 5 dk demlensin kuzum 2 damla agzina ver gazi da kalmaz ins hem rahat uyur kuzum
Es234 Sureyya96 kuzum yedigin kesin bisey dokunmustur bu ara en cok ne yediysen ona ara ver bakalim.ins gecer
Papatyasevdalisi Es234 doktorda hastanedeki cocuk hemsireside saglik ocagindaki hemsirede 2 saatte bir emzir muhakkak dedi
Es234 Caglaed kac kilo.dogdu sutun beyaz olmasi yagsiz anlamina mi.gelirki benim ki de beyaz ve masallah kilo da almaya basladik
Ek-istanbul Es234 bizde tam 16 günlüğüz tam olarak sorunlu 16 gün geçirdik umarım devamı bu şekilde olmaz iyi günler ümidiyle😁
Es234 Ek-istanbul ins canim benim bazi cocuklar 40 gun sakin olurmus bazilari 40 i cikinca belki 40 i cikinca sakinler ins
Es234 Teonun_annesi var kuzum sikintimiz aynen boyle yapiyorum cocugum rahatladi bende ama hergun verme boyle çok sikintili oldugunda ver yavrum rahatlasin zaten 1 tane verdigin de goruceksin rahatladigini
Es234 Caglaed yok kuzum ben 8 sene önce ikiz büyüttüm yaglidir sutun kafana takma belli sureden sonra beyaz oluyor zaten sarimsiligi gidiyor eger cocugun kakasini yapiyorsa sarimsi renkte kilo.aliyor demektir ins
Semaatls Es234 bizde 10 günlük olduk,daha yeni yeni sarılığı düşüyor ama uyanmıyor yine de emmek için.3 saatte bile zor uyandırıyoru.,nasl büyüyecek bu bebek yaa yemeden:(((
Es234 Semaatls kuzum 3 saat cok fazla kilo.alamaz ya zorla uyandiracaksin yada mama vericeksin kilo.almaz kuzum
Papatyasevdalisi Semaatls benimkide oyleydi zor kaldirirdim topugunun altina parmkla vurarak kaldiriyordum cocuk hemsiresi gostermisti sariliktanda cok uyur muhakkak 2 saatte bir emzir dediler
Es234 Papatyasevdalisi allah allah 😂😂bana 15 dk yarim saat te kesin emzir dediler gece saat basina alarm kuruyorum ama gun ici bitisik yasiyoruz resmen😂
Papatyasevdalisi Es234 🤣🤣🤣 ben gece 2 saatte bir bile zor kalkiyrm 😴🤣 Sarilik testi yaptilarmi belki o teste gore demislerdr emzirme sıkligini
Es234 Papatyasevdalisi yapıldi kuzum yok sarilik flan da yok olmadi cok sukur de yeni doganlara onerimiz 15 dk bir emzir cocuk daha iyi kilo alir dediler